ВИРОБНИК ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРВАВО ЗМІНЮВАТИ КОМПЛЕКТАЦІЮ. ПРОХАННЯ ТЕЛЕФОНУВАТИ ДЛЯ УТОЧНЕННЯ.
Фірмовый магазин Ардіс надає офіційну гарантію на раму велосипедів Ardis від виробника строком на 12 місяців (1рік).
Гарантія росповсюджується на основну, несучу конструкцію (раму велосипеда).
В мережі наших Фіррмових магазинів Ardis-Bike також існує перелік моделей велосипедів з гарантією на 5 років, а також програма лояльності по розширенню гарантійних обов'язків.
 
Подробиці можна дізнатись за адресою: bikeshopardis@gmail.com або у менеджера магазину.
 

ГАРАНТІЯ НА ВЕЛОСИПЕДИ ARDIS

ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК

• Перед початком експлуатації уважно ознайомтесь з «Інструкцією по експлуатації та обслуговуванню велосипеда». Дотримуйтесь всі викладених норм.
• Строк служби велосипеда, встановлений виробником – 8 років при умові правильної експлуатації велосипеда та при дотриманні правил догляду та утримуванні велосипеда, вказаних в інстукції.
• Гарантійний строк експлуатації рами велосипедів Ардіс – 12 місяців, навісного обладнання – 30 дній (з дня купівлі велосипеда).
• Гарантійний строк експлуатації з алюмінієвою рамою 6061* - 36 місяців, навісного обладнання - 30 дній (з дня купівлі велосипеда).
• На протязі гарантійного строка, Фірмовий магазин Ardis-Bike проводить безкоштовний ремонт велосипеда, несправностей велосипеда по вині виробника. Для усунення несправностей покупець повинен звернутись в роздрібний магазин Ardis-Bike за даресою, де був придбаний товар.
• Велосипед приймається на гарантійний ремонт чистим та в повному комплекті.
• Гарантія на велосипеди ARDIS дійсна при наявності паспорту велосипеда з указанням моделі велосипеда, серійного номеру рами велосипеда, дати продажу, печатки та підпису продавця.

УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ

• Гарантійний строк вираховується з дня продажу велосипеда.
• Напротязі вказаного строка виробник забов'язується проводити безкоштовне усунення несправностей, виявлених в гарантійний період внаслідок обставин, не связаних з виною покупця, діяннями третіх осіб, або непереборної сили.
• Гарантія росповсюджується на заводскі дефекти та заводскій брак. Гарантійні обов'язкі виробника включают в себе- ремонт, або заміну вузлів і деталей велосипеда, в випадку виявлення в них дефектів, або ж виходу з строю по вині виробника при дотриманні правил експлуатації та відсутності на велосипеді та його деталях слідів механічних пошкоджень, або при наявності слідів механічних пошкоджень, але при наявності причинно-наслідкового зв'язку між пошкодженнями і виявлиними дефектами.*
• Обов'язки в рамках гарантій обмежені безкоштовним ремонтом велосипеда, виконаним авторизованим сервіс-центром Ardis-Bike.

ОБОВ'ЯЗКИ ВЛАСНИКА

• Пред'явити цей посібник, гарантійний талон і товарний чек при відвідуванні сервісного центру Ardis-Bike.
• Проводити гарантійний ремонт велосипеда тільки в авторизованому сервісному центрі.
• Експлуатувати, обслуговувати, зберігати і утримувати велосипед відповідно до «Керівництва по експлуатації та обслуговуванню велосипеда».
• Щоразу перед початком експлуатації велосипеда проводити огляд згідно «Керівництву з експлуатації та обслуговування велосипеда».

ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ

• На періодичне технічне обслуговування велосипеда;
• На ремонт і заміну деталей, пов'язаних з природним зносом (мастило, знос покришок і камер, гальмівних колодок, шарнірів підвіски і т. д.).
• На радіальне і торцеве биття коліс (вісімка), що виникло в процесі експлуатації.
• На механічне пошкодження будь-яких деталей в результаті падіння і аварії.
• На пошкодження, пов'язані з проколами, порізами, розривами камер і велошини.
• На ремонти по заміні запасних частин і комплектуючих, виконаним за бажанням покупця і не спричинених недоліками велосипеда.
• На пошкодження або корозії, що виникли в результаті впливу будь-яких зовнішніх факторів, включаючи відколи й подряпини від каменів, вплив солі, граду і т.д.

ЗНЯТТЯ ВЕЛОСИПЕДА З ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

• У разі самостійного і некваліфікованого ремонту або ремонту в не авторизованому сервісному центрі.
• При неналежному догляді за велосипедом (несвоєчасне ТО).
• При зміні конструкції велосипеда (чистка рами від фарби, просвердлення отворів, відпилювання частин, видалення / додавання деталей в амортизатори, установка дискових роторів більшого діаметру і т.д.).
• При використанні велосипеда в комерційних цілях (здача в прокат, участь в змаганнях і т. д.).

УТИЛІЗАЦІЯ

• Утилізація велосипеда здійснюється шляхом повного розбирання та здання рами і комплектуючих в пункт приймання вторинної сировини.

ОГЛЯД ВЕЛОСИПЕДА В СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ ARDIS-BIKE

• Рекомендуємо контролювати стан велосипеда за допомогою огляду в авторизованих сервісних центрах Ardis-Bike.
• * Перший технічний огляд (ТО) велосипеда слід зробити в перший місяць експлуатації. У нього входять:

¤ протяжка тросів;
¤ регулювання гальм і перемикачів;
¤ підкачка коліс;
¤ протяжка болтових з'єднань;
¤ перевірка рими на наявність мікротріщин і деформацій.

• Рекомендований ТО (на розсуд Покупця) бажано проводити щомісяця за умови експлуатації велосипеда. Він включає в себе:

¤ перевірка стану трансмісії, ланцюга, зірок;
¤ перевірка зносу тросів;
¤ перевірка роботи важелів перемикачів;
¤ перевірка кріплення керма і виносу;
¤ перевірка кріплення сідла і підсідельного штиря;
¤ перевірка перемикачів;
¤ мастило перемикачів;
¤ заміна гальмівних колодок (при необхідності);
¤ перевірка стану підшипників на наявність люфту (втулки, каретка, рульова колонка, педалі);
¤ інші роботи на підставі огляду фахівця.