
Гарантія росповсюджується на основну, несучу конструкцію (раму велосипеда).
В мережі наших Фіррмових магазинів Ardis-Bike також існує перелік моделей велосипедів з гарантією на 5 років, а також програма лояльності по розширенню гарантійних обов'язків.
ГАРАНТІЯ НА ВЕЛОСИПЕДИ ARDIS
ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК
• Перед початком експлуатації уважно ознайомтесь з «Інструкцією по експлуатації та обслуговуванню велосипеда». Дотримуйтесь всі викладених норм.
• Строк служби велосипеда, встановлений виробником – 8 років при умові правильної експлуатації велосипеда та при дотриманні правил догляду та утримуванні велосипеда, вказаних в інстукції.
• Гарантійний строк експлуатації рами велосипедів Ардіс – 12 місяців, навісного обладнання – 30 дній (з дня купівлі велосипеда).
• Гарантійний строк експлуатації з алюмінієвою рамою 6061* - 36 місяців, навісного обладнання - 30 дній (з дня купівлі велосипеда).
• На протязі гарантійного строка, Фірмовий магазин Ardis-Bike проводить безкоштовний ремонт велосипеда, несправностей велосипеда по вині виробника. Для усунення несправностей покупець повинен звернутись в роздрібний магазин Ardis-Bike за даресою, де був придбаний товар.
• Велосипед приймається на гарантійний ремонт чистим та в повному комплекті.
• Гарантія на велосипеди ARDIS дійсна при наявності паспорту велосипеда з указанням моделі велосипеда, серійного номеру рами велосипеда, дати продажу, печатки та підпису продавця.
УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ
• Гарантійний строк вираховується з дня продажу велосипеда.
• Напротязі вказаного строка виробник забов'язується проводити безкоштовне усунення несправностей, виявлених в гарантійний період внаслідок обставин, не связаних з виною покупця, діяннями третіх осіб, або непереборної сили.
• Гарантія росповсюджується на заводскі дефекти та заводскій брак. Гарантійні обов'язкі виробника включают в себе- ремонт, або заміну вузлів і деталей велосипеда, в випадку виявлення в них дефектів, або ж виходу з строю по вині виробника при дотриманні правил експлуатації та відсутності на велосипеді та його деталях слідів механічних пошкоджень, або при наявності слідів механічних пошкоджень, але при наявності причинно-наслідкового зв'язку між пошкодженнями і виявлиними дефектами.*
• Обов'язки в рамках гарантій обмежені безкоштовним ремонтом велосипеда, виконаним авторизованим сервіс-центром Ardis-Bike.
ОБОВ'ЯЗКИ ВЛАСНИКА
• Пред'явити цей посібник, гарантійний талон і товарний чек при відвідуванні сервісного центру Ardis-Bike.
• Проводити гарантійний ремонт велосипеда тільки в авторизованому сервісному центрі.
• Експлуатувати, обслуговувати, зберігати і утримувати велосипед відповідно до «Керівництва по експлуатації та обслуговуванню велосипеда».
• Щоразу перед початком експлуатації велосипеда проводити огляд згідно «Керівництву з експлуатації та обслуговування велосипеда».
ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ
• На періодичне технічне обслуговування велосипеда;
• На ремонт і заміну деталей, пов'язаних з природним зносом (мастило, знос покришок і камер, гальмівних колодок, шарнірів підвіски і т. д.).
• На радіальне і торцеве биття коліс (вісімка), що виникло в процесі експлуатації.
• На механічне пошкодження будь-яких деталей в результаті падіння і аварії.
• На пошкодження, пов'язані з проколами, порізами, розривами камер і велошини.
• На ремонти по заміні запасних частин і комплектуючих, виконаним за бажанням покупця і не спричинених недоліками велосипеда.
• На пошкодження або корозії, що виникли в результаті впливу будь-яких зовнішніх факторів, включаючи відколи й подряпини від каменів, вплив солі, граду і т.д.
ЗНЯТТЯ ВЕЛОСИПЕДА З ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
• У разі самостійного і некваліфікованого ремонту або ремонту в не авторизованому сервісному центрі.
• При неналежному догляді за велосипедом (несвоєчасне ТО).
• При зміні конструкції велосипеда (чистка рами від фарби, просвердлення отворів, відпилювання частин, видалення / додавання деталей в амортизатори, установка дискових роторів більшого діаметру і т.д.).
• При використанні велосипеда в комерційних цілях (здача в прокат, участь в змаганнях і т. д.).
УТИЛІЗАЦІЯ
• Утилізація велосипеда здійснюється шляхом повного розбирання та здання рами і комплектуючих в пункт приймання вторинної сировини.
ОГЛЯД ВЕЛОСИПЕДА В СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ ARDIS-BIKE
• Рекомендуємо контролювати стан велосипеда за допомогою огляду в авторизованих сервісних центрах Ardis-Bike.
• * Перший технічний огляд (ТО) велосипеда слід зробити в перший місяць експлуатації. У нього входять:
¤ протяжка тросів;
¤ регулювання гальм і перемикачів;
¤ підкачка коліс;
¤ протяжка болтових з'єднань;
¤ перевірка рими на наявність мікротріщин і деформацій.
• Рекомендований ТО (на розсуд Покупця) бажано проводити щомісяця за умови експлуатації велосипеда. Він включає в себе:
¤ перевірка стану трансмісії, ланцюга, зірок;
¤ перевірка зносу тросів;
¤ перевірка роботи важелів перемикачів;
¤ перевірка кріплення керма і виносу;
¤ перевірка кріплення сідла і підсідельного штиря;
¤ перевірка перемикачів;
¤ мастило перемикачів;
¤ заміна гальмівних колодок (при необхідності);
¤ перевірка стану підшипників на наявність люфту (втулки, каретка, рульова колонка, педалі);
¤ інші роботи на підставі огляду фахівця.